ترجمه مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری (خرید آنلاین)
شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ
ترجمه مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
چکیده:
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق میافتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
برای دانلود برین ادامه مطلب
عنوان انگلیسی مقاله:
Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله:
تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته:
مقالات علمی و ISI
فرمت فایل ترجمه شده:
WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده:
18
دانلود رایگان نسخه اصلی به زبان انگلیسی دریافت